reklama

Čo som dnes ráno našiel v tráve

Dnes ráno som si, ako každý pracovný deň, s dobrou náladou vykračoval do práce. V ústach som mal ešte chuť zubnej pasty a do ksichtu sa mi škerilo svieže ranné slnko. Prišiel som na zastávku trolejbusu a radšej sa nepozeral na hodinky. Viem, že by mi prezradili niečo, čo by sa mi nie veľmi páčilo. Tak som sa radšej obzeral okolo seba a vtom mi padol pohľad do trávy. Zdvihol som ho a zbadal v nej dve cédečka. Neboli to originály, len značkové zapisovateľné médiá. (Zatiaľ nič moc, čo?)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Najprv som na ne chvíľu pozeral len tak - žiarili novotou, akoby ich len teraz niekto vyniesol z obchodu a hodil ich tam. Lenže - prečo by to robil? Hneď mi niečo napadlo. Sú to určite naschvál pohodené médiá, ktoré tam nechala tajná teroristická skupina. Povrch diskov je posypaný mikroskopickými čiastkami veľmi smrteľného vírusu, ktorý sa prenáša vzduchom. Po otvorení obalov sa prvý nakazí ten, čo ich našiel a smrteľnú pliagu šíri ďalej neuveriteľnou rýchlosťou, takže v priebehu troch dní budú všetci ľudia na svete mŕtvi. Okrem tých teroristov, samozrejme, pretože tí majú, pochopiteľne, protilátku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Ej, pozeráš veľa filmov, Petiarisko...", pomyslel som si a schuti sa na sebe zasmial. No a čo. Keby aj - určite sa na poslednú chvíľu niekde zjaví Bruce Willis, alebo aspoň Sigourney Weaver a vysekajú nás z toho. Vtom som si uvedomil, že ešte stále premýšľam spôsobom z druhej strany filmového plátna. "Stačí!", skríkol som na seba tak, že sa otočili všetci ľudia na zastávke. Už mi z tých filmov šibe. Zdvihol som tie dve cédečka a poobzeral sa okolo seba, či neuvidím niekoho, komu by mohli patriť. Neuvidel som a tak som ich otvoril. Mean Streets a Coffee and Cigarettes hlásali nápisy na diskoch. Pomyslel som si, že to bude určite nejaká dobrá muzika a celú cestu do práce som sa veľmi tešil, ako si ju vypočujem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O polhodinu neskôr vkladám cédečka do mechaniky počítača a zisťujem, ale žiadna muzika sa nedostavuje. Sú to filmy...

Peter Petiar Lachký

Peter Petiar Lachký

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pesničkár. V diskusiách ma spoznáte pod prezývkou Petiar. Pozor, som očkovaný. Zoznam autorových rubrík:  I **** AppleAnglickoHudbaInternetPetiarPrózaSpoločnosťSúkromnéTV Folk.skTreking v OmáneTvoríme básničky podľa LachkéhNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu