reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Petiar Lachký

Peter Petiar Lachký

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pesničkár. V diskusiách ma spoznáte pod prezývkou Petiar. Pozor, som očkovaný. Zoznam autorových rubrík:  I **** AppleAnglickoHudbaInternetPetiarPrózaSpoločnosťSúkromnéTV Folk.skTreking v OmáneTvoríme básničky podľa LachkéhNezaradené

reklama

Próza

Pavel Sibyla v Čajovni za siedmimi horami v Liptovskom Hrádku

Peter Petiar Lachký

Pavel Sibyla v Čajovni za siedmimi horami v Liptovskom Hrádku

Ako mnohí z vás veľmi dobre vedia, blogér Pavel Sibyla prednedávnom vydal svoju prvotinu s názvom Coffee stories alebo Deň ako každý iný. Keďže som ho na blogoch sledoval a páči sa mi spôsob akým píše, navrhol som mu či by nechcel prísť na Liptov a niečo zo svojich poviedok neprečítal aj tunajšiemu publiku. Súhlasil a tak som ho 4. júna čakal na stanici odkiaľ som ho zaviedol do tunajšej čajovne, pomedzi čítanie som si ho dovolil doprevádzať svojimi pesničkami a ešte som to aj stíhal natáčať na kameru. Videoreportáž z akcie spolu s krátkym rozhovorom si môžte pozrieť v pokračovaní tohto článku.

  • 9. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 492x
  • 12
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind

Peter Petiar Lachký

Eternal Sunshine Of The Spotless Mind

Prechádzala si sa po jednej z bratislavských ulíc, tam, kde som genius loci nikdy nehľadal. Možno práve preto som ho dlho nemohol nájsť. Škoda, pretože ináč by boli moje spomienky na mesto, v ktorom som strávil desať rokov života, ešte o trošku farebnejšie. Prechádzajúc okolo mňa nezabudla si mi pošepnúť, že si do mňa zamilovaná. Do chladných a nemých bratislavských zákutí si kreslila obrázky a vzdorovala tme i novembru s takou ľahkosťou, že i jahodová pena by vedľa teba pôsobila ako skala.

  • 19. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 702x
  • 2
Čo som dnes ráno našiel v tráve

Peter Petiar Lachký

Čo som dnes ráno našiel v tráve

Dnes ráno som si, ako každý pracovný deň, s dobrou náladou vykračoval do práce. V ústach som mal ešte chuť zubnej pasty a do ksichtu sa mi škerilo svieže ranné slnko. Prišiel som na zastávku trolejbusu a radšej sa nepozeral na hodinky. Viem, že by mi prezradili niečo, čo by sa mi nie veľmi páčilo. Tak som sa radšej obzeral okolo seba a vtom mi padol pohľad do trávy. Zdvihol som ho a zbadal v nej dve cédečka. Neboli to originály, len značkové zapisovateľné médiá. (Zatiaľ nič moc, čo?)

  • 2. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 223x
  • 12
Pozor na výťahy!

Peter Petiar Lachký

Pozor na výťahy!

Cieľ tohto článku je mimoriadne dôležitý a ušľachtilý. Venujte mu preto príslušnú pozornosť. Jeho úlohou je nielen spríjemniť vám nasledujúcich niekoľko minút pri počítači ale i zachrániť vás. Zachrániť vás a vašich priateľov, známych, nepriateľov, známych nepriateľov, nepriateľov vašich známych, proste čo najväčšie množstvo ľudí pred katastrofou, ktorej sa hovorí... Hm, to už som zabudol ako sa tej katastrofe hovorí, ale verte či nie, je to jedno z najhorších nešťastí, aké vás môže stretnúť. Horšie ako najkratší román Daniely Steelovej, koncert Boney M či tekvicový prívarok.

  • 18. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 133x
  • 10
Ako som bol prvýkrát pri mori

Peter Petiar Lachký

Ako som bol prvýkrát pri mori

Žijem v meste, ktoré je nejakým omylom považované za hlavné, už skoro desať rokov. Napriek tomu som ešte nenavštívil pomerne dosť turistami notoricky známych miest, či budov. Napríklad na Slavíne som ešte nebol. Nebol som ani v reštaurácii Bystrica, či ako sa vlastne volá to UFO nad Novým mostom. Raz ráno, krátko na to ako som nadchádzajúci deň dopredu označil za nudný, som sa rozhodol to zmeniť. Cez plastové panelákové okno sa na mňa škerilo ružinovské slnko a za zvuku zubnej kefky preháňajúcej sa po mojich zuboch som sa ja škeril na internetovú mapu Bratislavy. Je ešte jedno miesto v Bratislave, kde som nikdy nebol a ktoré ma láka. Jasné, ide sa.

  • 4. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 949x
  • 9
reklama
Ako som spôsobil svetovú raritu vo Vrubníku.

Peter Petiar Lachký

Ako som spôsobil svetovú raritu vo Vrubníku.

Mám rád prírodu a rád chodím na hory. Turistikovať. Vyberiem si zvyčajne nejakú dobrú hrebeňovku a idem. Na hrebeni je veľmi dobre, pretože som vysoko, je tam ticho a kľud a v prípade priaznivého počasia aj parádny výhľad. Vysoko som rád jednoducho preto, že mám rád výšky. Závidím vtákom a rád cestujem lietadlom. Ticho a kľud mám rád preto, lebo ho nemám. Tam na horách je to balzam oproti hnusnej, smradľavej, uponáhľanej a hlučnej Bratislave. Ale o tom som nechcel. Raz som šiel na túru v zime...

  • 2. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 119x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu