reklama

Ďakujem vám za vaše svety.

Pohoda bola (aspoň pre mňa) ohromnou príležitosťou. Jej tep som chytil okamžite, príležitosť vyskočiť od radosti a neudrieť sa pri tom o pouličné osvetlenie som využil. Tešil som sa, veľmi som sa tešil. Čakal, stretával, strácal a nachádzal. A nenachádzal. A videl som vás a vaše svety. Ešte teraz mi búši srdce, keď si na vás spomeniem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Kto ste vy? Povedzme, že každý, kto so mnou sedel pri jednom stole. Každý, koho som sa nechtiac dotkol, keď som skákal pod pódiom, každý, kto si odomňa vypýtal cigu a každý, komu som podal ruku a povedal "Petiar". Vy všetci máte svoje svety. Pozorujem vás v nich, keď sa nad niečim zamyslíte a myslíte si, že vás nikto nevidí. Vtedy ticho sedím a kochám sa. Pozorujem ako sa mení vaša tvár a vymýšľam si vaše príbehy. Snažím sa k vám preniknúť a ocitnúť sa vo vašom svete. Správať sa úctivo, nie ako slon v porceláne, pri odchode pokorne poďakovať. Potom si všimnete ako vás sledujem, usmejete sa na mňa a ja sa zahanbím. Zážitok zapijem glgom piva a prehltnem. Som.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Was it love, or was it the idea of being in love?

Robil som to celý čas - ľudia, ľudia, ľudia. Nevyčerpateľná studňa energie, ktorú som tak veľmi potreboval. Noví ľudia, nová energia. A v každom svete číha nebezpečenstvo, že sa nenaplnia moje očakávania. Riskujem. Viem dokonca o tom, že túžba dostať sa k vám je priamo úmerná tomu, ako veľmi sa tomu bránite. Znovu riskujem a bezhlavo a živelne sa vrhám hlavou proti múru a skúšam to. Nemám rád jednoduchšiu cestu a poznám milión spôsobov ako vás prekuknúť. Času na skúšanie bude dosť, za šance vám ďakujem.

Is There Anybody Out There?

Aké floydovsky silné... Youngova gitara v soundtracku k Mŕtvemu mužovi ma strhne ešte viac. Zavriem oči a nachvíľu som späť. Premietnem všetko, čo som nezažil a depka je dokonalá. V duchu z plného hrdla kričím, že chcem ešte, že toho bolo málo. Žiadna ozvena, žiadna odpoveď. Len ticho garsónky a počítač, škodoradostne oznamujúc, že "No new messages".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak som tam bol a sedel a nasával vaše svety. Snáď som nikomu nevzal niečo dôležité. Možno som sa k niekomu dostal viac ako by som mal, ale ináč to neviem. A ak sa vám zdalo, že som miestami viac kričal ako pozoroval, prepáčte. Aj tak si myslím, že to len vy ste boli príliš ticho. Ďakujem vám za vaše svety.

Peter Petiar Lachký

Peter Petiar Lachký

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pesničkár. V diskusiách ma spoznáte pod prezývkou Petiar. Pozor, som očkovaný. Zoznam autorových rubrík:  I **** AppleAnglickoHudbaInternetPetiarPrózaSpoločnosťSúkromnéTV Folk.skTreking v OmáneTvoríme básničky podľa LachkéhNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu